Schule Lüneburg Skool 16 Schule Lüneburg Skool oor ons
Schule Lüneburg Skool 18 Schule Lüneburg Skool oor ons
Schule Lüneburg Skool 23 Schule Lüneburg Skool oor ons

DIE SCHULE IM ZENTRUM DER GEMEINSCHAFT

Eingebettet im fruchtbaren Tal des Ncaga Berges, diesseits der Mpumalanga Grenze im Nataler Hochland, liegt der Bezirk Lüneburg. Hier lebt eine deutsche Gemeinschaft, die bestrebt ist Religion, Sprache, Kultur und Sitten der Vorfahren zu erhalten.

Im Zentrum dieser Gemeinschaft, ist die Schule Lüneburg, die 1870 von den Nachkommen der Hermannsburger Mission gegründet wurde, und wir schauen dankbar zurück auf fast 150 Jahre Geschichte.

„Vivat, Crescat, Floreat!“ ist das Motto, das uns täglich begleitet. „Es lebe, wachse, und gedeihe!“ ist das Ziel des ganzheitlichen Unterrichts, der diese Schule bietet.

DIE SKOOL AS MIDDELPUNT VAN DIE GEMEENSKAP

Lüneburg Primêre Skool vorm die middelpunt van die Duitse gemeenskap in die vrugbare Ncagadal, in die Natalse Hoogland, net duskant die Mpumalanga grens. Die skool is in 1870 deur die nasate van die Hermannsburgse sendings-organisasie begin, en kan ons nou terug kyk op ‘n ryk geskiedenis van amper 150 jaar.

In die skool word steeds daarna gestreef om die godsdiens, taal, kultuur en waardes van die sendelinge en koloniste te behou.

“Vivat, Crescat, Floreat!” is die leuse wat ons elke dag begelei. “Laat dit leef, groei en floreer!” is die doel van die omvangryke onderrig wat hierdie skool bied.

Schule Lüneburg Skool Logo